|
Zyski klubów z praw telewizyjnych
|
|
08-24-2009, 11:59 PM
|
|||
|
|||
|
Zyski klubów z praw telewizyjnych
W temacie NFL jestem zielony ale chciałbym lepiej poznać tą ligę (sport). Jak wiem NFL to najbardziej zrównoważona finansowo liga świata. Każdy klub dostaje tyle samo pieniędzy z tytułu praw telewizyjnych na początek sezonu, ba nawet każdy klub dzieli się częścią swoich zysków ale nurtuje mnie pytanie czy kluby dostają dodatkowe pieniądze za udział w play-offach i awans do kolejnej rundy i ile?
|
|||
|
08-25-2009, 12:24 AM
|
|||
|
|||
|
RE: Zyski klubów z praw telewizyjnych
Moze to zabrzmi dosc dziwnie, ale im lepiej druzyna radzi sobie w lidze, tym wiecej pieniedzy traci.
Za udzial w play-off druzyny dostaja pieniadze, ale tyle, ze nie starcza to na zorganizowanie meczu. Jutro napisze cos wiecej na ten temat. Teraz jestem zbyt zmeczony... 2/3 of the Earth is covered in Water, the other 1/3 is covered by Asomugha. |
|||
|
08-25-2009, 11:15 AM
|
|||
|
|||
|
to od razu; co to jest salary cap?
i wogole o co chodzi z pieniedzmi za kontrakty? gracze dostaja co miesiac, rok? gracz ma kontrakt na niby 60mln$ ale tak naprawde dostaje polowe itd itp... Commitment to Excellence. Just win baby! |
|||
|
08-25-2009, 12:57 PM
|
|||
|
|||
|
Salary cap to limit wydatków na pensje zawodników. Stosowany praktycznie w każdej lidze w USA aby wyrównać poziom drużyn i zapobiec dominacji jednego lub kilku zespołów.
Z tymi podawaniem ile zarabia dany zawodnik przez media jest tak że w europie podaje się ile dostanie za rok gry a w stanach podawane jest ile łącznie wart jest kontrakt czyli te 60 milionów $ dostanie po wypełnieniu całego kontraktu i różne klauze w nim zawarte takie jak ilość występów lidze, itp. (przynajmniej tak jest według mnie) |
|||
|
08-25-2009, 01:49 PM
|
|||
|
|||