Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
JaMarcus Russel
09-20-2009, 10:25 PM
JaMarcus Russel
Udalo sie cudem, i Huffem wygrac mecz z KC. Ciesze sie bardzo.

Kto ogladal mecz, albo kreski na nfl.com widzialem jak wygladal Russel.

Widac, ze chlop chce prowadzic te druzyne, ale czy potrafi?

Czy to jego wina, ze passing wygalda tak a nie inaczej?

W meczu z SD czesto wydzieral sie na WR, ze niby nie biegaja tak jak kazal, ale c'mon - DHB, Murphy czesto mieli i w meczu z KC i SD pozycje w ktorej przecietny QB trafilby bez problemu.

Jak myslicie jak bedzie wygladac jego przyszlosc? Ja daje mu jeszcze 1 mecz. Jak nie da rady tam, to trzeba dac pilke Gradkowskiemu i zobaczyc czy to rzeczywiscie wina Russela.

2/3 of the Earth is covered in Water, the other 1/3 is covered by Asomugha.
09-20-2009, 10:38 PM
RE: JaMarcus Russel
Nie znam się jeszcze jakoś bardzo ale według mnie jego podania były strasznie niedokładne a może to wina WR ale fakt jest taki że wykorzystywani byli dziś tyle co i nic :/ Problem JMR jest na pewno to że już wchodząc do NFL przytulił taką kasę że głowa mała a puki co nie pokazuje by był choć by wart połowy tego, z nim ten zespół nie osiągnie nic ale puki AL żyje chyba nic się nie zmieni in plus
09-20-2009, 11:45 PM
Mecz miał fatalny...ale trza przyznac ze mając nóż na gardle, pociągnął drużyne.
Widać, że mocno stawiają na Russela...bo jak chłop rzuca 24 razy a trafia....7 i gra przez caly mecz to inaczej się wytłumaczyć tego nie da. Z taką grą nie osiągniemy mojego wymarzonego 8-8.

Dobrze, że chociaż szczęście jest z nami
09-21-2009, 12:07 AM
Conajmniej 2x WR byl na pozycji z ktorej mogl zdobyc TD i Russel nie trafil, a w preseason to chyba tak zle nie wygladalo.

Chca zeby gral bo w koncu kupa kasy w niego poszla i jest to pierwszy pick overall.

Tak na marginesie ROBERT GALLERY ZLAMAL NOGE! NIE ZAGRA PRZEZ 6 tyg.

09-21-2009, 08:34 PM